צרו קשר

אסטרטגיה ושיפור כושר התחרות

דף הבית Aviv > אודות ייעוץ ניהולי > אסטרטגיה ושיפור כושר התחרות

היועצים של AVIV הם האסטרטגים המועדפים על ידי מנהלים וארגונים מובילים, יזמיים וחדשניים, במגזר העסקי ושל מקבלי החלטות במגזר הציבורי.

היועצים שלנו מונעים על ידי DNA של מצוינות ישראלית, יצירתיות, חדשנות, שאפתנות, גמישות והישגיות. הצעת הערך של AVIV כוללת מענה כולל לצרכים האסטרטגיים של הארגון זאת על ידי מינוף ידע, ניסיון ומתודולוגיות ברמה עולמית להבנת הסביבה ובכך להביא לפריצת דרך אסטרטגית.

אנו מסייעים לארגונים לבסס יכולות תחרותיות, לשפר את המומנטום והאפקטיביות העסקית, התפעולית והארגונית, לייצר תהליכי צמיחה והתרחבות עסקית, להתמודד עם תהליכי שינוי ו’שיבוש’ סביבת הפעולה.

היועצים של AVIV מסייעים ללקוחות להגדיר כיוונים אסטרטגיים תחרותיים מתוך הבנה מעמיקה של דינמיקה ותהליכי שינוי בסביבת הפעילות, ועל ידי מתן פתרונות יצירתיות לביסוס התחרותיות של הארגון אל מול הסביבה המשתנה. באמצעות תהליך של חידוד המיקוד התחרותי ובסיס היתרון מול השוק, מגיע הארגון להחלטות באילו זירות תחרותיות מומלץ להתמקד, מה הן היכולות התחרותיות הנדרשות, ומה הן יוזמות צמיחה הלא-אורגניות המוסיפות ערך על מנת למקסום סיכויי הצמיחה.

ניהול פרויקטים ופורטפוליו – ארגונים רבים מנהלים מספר רב של פרויקטים במקביל, הרבה מעבר לקיבולת משאביהם. השיטה מביאה למצב בו הארגון אינו עומד ביעדי הלו”ז. התייחסות למשאבים הארגוניים הנדרשים לאורך חיי הפרויקט, כבעלי קיבולת מוגבלת, ולפרויקטים שעליהם לבצע כמלאי, יאפשר את קיצור סך זמן הפרויקט. כמו כן היא תאפשר קבלת החלטות לגבי סגירת פרויקטים שלא עומדים ביעדיהם בשלב מוקדם היות והארגון מוגבל בכמות הפרוייקטים בהם הוא יכול להתמקד. ניהול מוצלח ויעיל של פרויקט הוא מרכיב קריטי בחיי ארגונים עסקיים, שבכוחו לחרוץ את תוצאותיהם העסקיות לשנים ארוכות. מתוך כך, נמצא תחום ניהול פרויקטים בחזית הידע של מדעי הניהול, והוא דורש שילוב בין מתודות עבודה מתקדמות למיומנויות ניהול ולהיכרות מעמיקה עם תחום העיסוק בו מתנהל הפרויקט.