צרו קשר

יכולות מתקדמות לניהול ותפעול מבנים ומתחמים

דף הבית Aviv > פורום מנהלי נכסים ובינוי > יכולות מתקדמות לניהול ותפעול מבנים ומתחמים

חברי פורום מנהלי נכסים ובינוי שמחנו לפגוש אתכם
במפגש האחרון שהתקיים ב- 7/11/17

את המפגש פתחה מרגלית מוסה – פרידברג – שותפה, סמנכ”ל ניהול תכנון ומערכים ב-AVIV AMCG – בהרצאה על כלים מתקדמים לאפיון סביבת עבודה העונה לצרכים המשתנים של הארגון.
מרגלית הסבירה על האסטרטגיה המתאימה ליצירת סביבת עבודה גמישה המאפשרת השגת יעילות בעבודה.

הלן מור, מנהלת תחום יישום של AMCG תשתיות ותחבורה, דיברה בהרצאתה על תחבורה ציבורית למקומות תעסוקה. הלן הציגה את המצב הנוכחי בכבישי ישראל ומספר מגמות ופתרונות המתוכנים על ידי משרד התחבורה.
במהלך ההרצאה נחשפנו לפרויקטים ייעודיים שנעשו ברחבי הארץ שהביאו להישגים וכן מגמות עתידיות לתחבורה בישראל.

רמי פינצ’ובר, מומחה בנושאי תכנון ואחזקה של מבנים מורכבים – מרובי מערכות, בהרצאה על אחזקה מתקדמת. רמי הציג את עקרונות האחזקה, מושגים, השפעות והצעות לאחזקה נכונה ויעילה.

שלמה בלוזר, מנכ”ל חברת סקטון, דיבר על גישות ומגמות בתחום החניה. שלמה הציג שינויים מהותיים בתחום החניה המתבטאים בתקני חניה והטמעת טכנולוגיות, בהמשך הוצגו מתקני חניה המבוססים על טכנולוגיות חדשניות.

רועי ששון, מנהל פרויקטים ב- AVIV AMCG, דיבר בהרצאתו על ניהול ובקרת מבנים חכמים. רועי הציג כיצד מתנהל בניין חכם, אלו מערכות יוצרות בניין חכם וכיצד ניתן להטמיע אותן בבניין קיים. לסיכום הוצגו יתרונותיו של הבניין החכם.

את המפגש חתם ירון תלמי, מנכ”ל חברת סיסתמה, בהרצאתו הציג את העתיד והאתגר הניצב בפני עולם ההסעדה המוסדי. ירון הסביר את המגמות בעולם המודרני בהשוואה למצב הנוכחי, בהמשך הציג מרחב פתרונות חדשניים ויצירתיים למערך הסעדה חכם.

עוד האירוע